3 класс

25.05.2020 - 29.05.2020

Прадмет

Колькасць урокаў

Тэма ўрока

Беларуская мова

1

Кантрольны слоўнікавы дыктант. Паўтарэнне: значэнне слова, склад слова.

2

Паўтарэнне: назоўнік, прыметнік,дзеяслоў.

Беларуская літаратура

1

М Маляўка “Будзем біць рэкорды”.  Праверка сфарміраванасці чытацкіх уменняў.

2

М. Маляўка “Велагонка”. Абагульняльныя заняткі па раздзеле.

Русский язык

1

Предлог как часть речи.

2

Контрольный словарный диктант. Предлог и приставка.

3

Повторение изученного в 3 классе

Русская литература

1

Ю. Дмитриев “Птица и змея”, “Вертишейка”. И. Соколов-Микитов “Ночной разбойник”,”Филин”. Д\з – короткое сообщение о писателе на выбор.

2

Э. Быстрицкая «Как люди изобрели деньги». Обобщающий урок по теме раздела.

Матэматыка

1

Замацаванне  (с. 134-135), пісьмова  № 1-5. Д\з - с.135  №1,2.

2

Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе (с.136-139). Д\з – № 7, 25.

3

 Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе (с.136-139). Д\з – № 12, 23.

4

Паўтарэнне вывучанага ў 3 класе (с.136-139).

Чалавек і свет

1

Правілы здаровага ладу жыцця.

Нямецкая мова

 

 

 

25.05 2020

Тэма: «Зімой холадна, але прыгожа.»

Работа на ўроку: падручнік с. 111 пр.8а, b ; с.112  пр. 9 b; с. 113 пр.10а, b ,с,d,  е,

д/з с. 112, пр.9 а(напамяць)

 

27.05 2020

Тэма: «Надвор’е сягоння і ў розныя поры года. »

Работа на ўроку: падручнік; с.109 пр.5 а, b, с; пр.6 а, b; с. 115, пр.1а, b, с;

д/з с. 110, пр.7

 

29.05 2020

Тэма: «Любімая пара года і любімыя заняткі.”

Работа на ўроку: падручнік с. 116, пр.2а, b, с; с. 118, пр.3а, b, с, d,  е; с.124 пр.9

свернуть

18.05.2020 - 22.05.2020

Прадмет

Колькасць урокаў

Тэма ўрока

Беларуская мова

1

Правапіс не з дзеясловамі, правіла с.119, пісьмова выканаць пр. 215, 217, 221. Д\з -  пр. 212.

2

Паўтарэнне: тэкст, сказ. Пісьмова выканаць пр. 224, 225.  Д\з -  пр. 227.

Беларуская літаратура

1

В. Шымук “Канікулы”.  Д\з – верш на памяць.

2

Н. Гілевіч “Сябры ў паходзе”. Д\з – адказаць на пытанні.

Русский язык

1

Изменение глаголов по временам, правило на с. 114, упр. 197, 198. Д\з- упр.201.

2

Изменение глаголов прошедшего времени по родам, правило на с. 120, упр. 203, 205. Д\з- упр.207.

3

Не с глаголами, правило на с. 123, упр. 211, 212. Д\з- упр.213.

Русская литература

1

Ю. Дмитриев “Белый медведь” Д\з – подробный пересказ

2

Б. Житков «Как слон спас хозяина от тигра», «Слон». Д\з –выразительное чтение.

Матэматыка

1

Замацаванне  (с. 124-125), пісьмова  № 1-6. Д\з - с.125  №1,2.

2

“Поўнач”. “Поўдзень”. Рашэнне простых задач на вылічэнне часу канца падзеі (с. 126-129),  с. 126 вусна № 1, 2, пісьмова № 3,4. С.128 вусна № 1, пісьмова № 2,3,7. Д\з – с. 129  № 1,  2.

3

 Рашэнне простых задач на вылічэнне часу пачатку падзеі (с. 130-131),  вусна № 1, пісьмова № 2, 5-8. Д\з – с. 131 № 1,  2.

4

Рашэнне простых задач на вылічэнне працягласці падзеі (с.132-133),  вусна № 1, пісьмова № 5-9. Д\з – с. 133 № 1,2.

Чалавек і свет

1

Органы слыху, нюху, дотыку, смаку  (с. 1з2-135). Д\з – адказаць на пытанні.

свернуть

11.05.2020 - 15.05.2020

Прадмет

Колькасць урокаў

Тэма ўрока

Беларуская мова

1

Час дзеясловаў, правіла с.105, пісьмова выканаць пр. 187, 190. Д\з -  пр. 194.

2

Змяненне дзеясловаў прошлага часу па родах, правіла с. 112, пісьмова выканаць пр. 1197, 198.  Д\з -  пр. 200.

Беларуская літаратура

1

І. Муравейка “На вайне і не такое бывае”. Д\з – падрабязны пераказ.

2

Б. Сачанка “Хлеб”. Абагульняльныя заняткі па раздзеле.

Русский язык

1

Глагол как часть речи, его значение, роль в предложении,  правило с. 103, выполнить письменно упр. 178, 179. Д/з- упр. 180.

2

Изменение глаголов по числам, правило с.107 , устно – упр. 192, упр. 181-183.  Д\з -упр. 186.

3

Изменение глаголов по временам, правило на с. 114, упр. 194, 195. Д\з- упр.196.

Русская литература

1

В. Суслов «Кто сильнее?», Г. Снегирев «Отважный пингвиненок», «Пингвины». Д\з – короткий рассказ о жизни пингвина.

2

С. Сахарнов «Как краб кита из беды выручил», «Кит». Д\з –выразительное чтение.

Матэматыка

1

Замацаванне  (с. 114-115), пісьмова  № 1-3, 5, 10. Д\з - с.115  №1,2.

2

Задачы на сустрэчны рух  (с. 116-117),  вусна № 1, пісьмова № 1-6. Д\з – с. 117 № 1,  2.

3

 Задачы на сустрэчны рух  (с. 118-119),  вусна № 1, пісьмова № 1, 3-6. Д\з – с. 119 № 1,  2.

4

Адзінкі часу, секунда (с.120-123),  с. 120 вусна  № 1, пісьмова № 1, 2. 5; с. 122 вусна № 1, пісьмова № 2, 5, 8. Д\з – с. 123 № 1,2.

Чалавек і свет

1

Органы пачуццяў чалавека. Вочы – орган зроку  (с. 127- 131). Д\з – адказаць на пытанні.

Нямецкая мова

 

 

1

11.05 2020

Тэма: «Жывёлы добрыя сябры і мае адносіны да жывёл.»

Работа на ўроку: падручнік с. 92,пр.10а, b , с; с.93, пр11 а, РС с.101 -105 пр. 1-5

д/з с. 93, пр11 b

2

13.05 2020

Тэма: «Поры года. »

Работа на ўроку: падручнік с. 96 пр.1 а, b, с, d,е, f;

д/з ВЫВУЧЫЦЬ ЛЕКСІКУ с.125 - 127

3

15.05 2020

Тема: «Месяцы і поры года.”

Работа на ўроку: падручнік с. 99, пр.2а, b, с, d;  с.100, пр.3а, b, с,

 д/з с.101 пр.3 d

свернуть

04.05.2020 - 08.05.2020

Прадмет

Колькасць урокаў

Тэма ўрока

Беларуская мова

1

Дзеяслоў як часціна мовы, с. 96 правіла, пісьмова выканаць пр. 167,173, 174. Д\з -  пр. 175.

2

Адзіночны і множны лік дзеяловаў, с. 101 правіла, пісьмова выканаць пр. 177-180 Д\з -  пр. 183.

Беларуская літаратура

1

М. Пазнякоў “Помнік герою”, М Даніленка“Ордэн” Д\з – чатанне па ролях.

2

Праверка сфарміраванасці навыка чытання. А. Махнач “Юныя абаронцы”.  Д\з – падрабязны пераказ часткі па плане.

Русский язык

1

Роль имен прилагательных в речи,  правило (с. 82), выполнить письменно упр. 150, 154, 159. Д/з упр. 161.

2

Изменение имен прилагательных по числам, правило с.93. упр. 164-166.  Д\з упр. 167.

3

Изменение имен прилагательных по родам, правило на с. 95, упр. 168-171, Д\з упр.172.

Русская литература

1

Проверка  сформированности навыка чтения. Поэтические миниатюри. Д\з – выучить наизусть

2

Внеклассное чтение.

Матэматыка

1

Задачы на рух у процілеглых напрамках  (с. 106-107)  № 1-7. Д\з - с.107 №1,2

2

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны віду 328:4  (с. 108-109)  № 1-7. Д\з – с. 109 № 1,  2.

3

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны віду 138:3 (с. 110-111),  № 1-7. Д\з - с.111 №1,2

4

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны з астачай (с.112-113),  № 1-7. Д\з – с. 113 № 1,2.

Чалавек і свет

1

Нервовая сістэма  (с. 112). Д\з – адказаць на пытанні.

Немецкий язык

 

 

1

04.05 2020

Тэма: «Гэта жывёлы не могуць рабіць.»

Работа на ўроку: падручнік с. 84,пр.2а, b , с; с.86, пр.5 а,b

д/з с. 86, пр.4

2

06.05 2020

Тэма: «Што цікавага я даведаўся пра жывёл? »

Работа на ўроку: падручнік с. 87, пр.5с, d; с. 88, пр.6 ; с. 89, пр. 7а, b,

д/з РС с. 99 пр.6

3

08.05 2020

Тема: «Хто хуткі і моцны?»

Работа на ўроку: падручнік с. 90, пр.8, пр.9а, b, с; РС с.98, пр.6

 д/з ВЫВУЧЫЦЬ ЛЕКСІКУ

свернуть

27.04.2020 г. - 01.05.2020 г.

Прадмет

Колькасць урокаў

Тэма ўрока

Беларуская мова

1

Кантрольная работа па тэме “Прыметнік”

Беларуская літаратура

1

У. Ліпскі “Медсястра”. Абагульняльныя заняткі па раздзеле (с. 65-70). Д\з – падрыхтавацца да паз. чытання.

2

Паўзакласнае чытанне

Русский язык

1

Написание ь после шипящих на конце существительных женского рода, упр. 141-143. Д\з – ответить на вопросы с.81.

2

Имя прилагательное как часть речи. Сочинение по картинке, правило на с. 82-83, упр. 150-154. Д\з упр. 156.

Русская литература

1

Обобщающий урок с. 100-102. Д\з – задание 4, с. 102.

Матэматыка

1

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны віду 936:3 (с. 98-99)  № 1, 2,4,5. Д\з - с.99 №1,2

2

Пісьмовае дзяленне трохзначнага ліку на адназначны віду 546:2 (с. 100-101)  № 1-5. Д\з - с.101 №1,2. Замацаванне.

3

Кантрольная работа

Человек и мир

1

Органы стрававання і вылучэння.  Д\з – адказаць на пытанні.

Немецкий

язык

 

 

1

27.04 2020

Тэма: «Месца, дзе жывуць дзікія жывёлы»

Работа на ўроку: падручнік с. 76,пр.4 b ,с.76, пр.6, правіла – суфіксы chen, lein, змяненне галоснай у корне слова.

д/з с. 76, пр.5

2

29.04 2020

Тэма: «Якія яны дзікія жывёлы »

Работа на ўроку: падручнік с. 77, пр.8а, b,  РС с. 90, пр.1,2,3 ; с.93, пр. 8, правіла: утварэнне множнага ліку са змяненнем карнявой галоснай

д/з РС с.91., пр.4, с.93 пр. 6,7

3

01.05 2020

Тэма: «Гэта могуць рабіць жывёлы.»

Работа на ўроку: падручнік с. 82, пр.1а, 1 b; 1 Рс с.96, пр.1,3,4;

д/з РС с.96, пр.2

свернуть